Tema: Re: Karščiams pritaikytas automobilis. Kokie modeliai būna?
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-05-31 14:35:28
"

Aš noriu, kad jeigu jau brangiai, tai nebūtų bilekaip sulipdyta su
mintim "garantinį atlaikys ir tiek". Žinotum kiek ten priinžinierinta,
ir kiek kartų kai kurios detalės tobulintos jau parduodamam modeliui.
Pvz. keylesinės rankenėlės negali nesugest: du mygtukai signalus
atiduoda dviem laidais. Skiriasi mygtukam "paskirtos" varžos. Tos varžos
yra smd ant spausdintinos plokštė, plokštė slepiasi po mechaniškai
spaudomu mygtuku, kur yra sujungta plastmasė su guma. Gauna plokštų
biški drėgmės ir pzdc. Garaže laikant gal ir nieko, bet lauke
eksploatuojant tos rankenos nelaiko. Viena nauja kainuoja 220€, viso
tokių yra 4.
Ir čia tik mažas pavyzdys.

"