Tema: Re: Re:Karščiams pritaikytas automobilis. Kokie modeliai būna?
Autorius: marijonas
Data: 2018-05-30 22:37:51
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message:
> Juoda. Neperkaršta, nes ji vėdinasi. Pas žmoną akorde juoda oda su zomšu,
> tai ten reik spurdėt sėdynėse per karščius, o merse zjbs.
> Sakau, išpindėjau. Man mersas tai kaip kokia aukščiausios klasės kūrva:
> brangu, bet zjbs.

Dekui, nuraminai - bmw 5 ieskausi su ventiliuojamom, tai nelabai
 buna ir tik tamsiais salonais. O vat lexusu baltais, graziais
 ventiliuojamais kaip prisikta.
Mersuose beje tikrai ne kiekvienam E klases yra, tai skaityk esi
 tarp mazumu.
Clsuose kurie atseit auksciau uz E ir tai ne kiekviename.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/