Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Arj
Data: 2018-04-19 14:04:47
pikapas puikiai tenkina ir "didelio dzyyypo" poreiki. Ko sakyciau ir reikia
didziajai daliai SUV pirkeju, ir butent ta poreiki patenkina geriau - nes
didesnis ir ilgesnis!
O saip jei ka - pas mane prie namu, eiliniam blokiniu daugiabuciu kieme L200
gyvena - niekada nemaciau kad kebule ka veziotu.

"eSSas"  parašė naujienų news:pb9rt2$fk3$1@trimpas.omnitel.net...

fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:
> 2018.04.19 12:35, Arj ra??:
> jei tu apie auto prie ukio, tai pikapas musu klimatui ir kriminogeninei
> patirciai netinka. juk nevazinesi su tuo pikapu tik po fermos teritorija

"jei tu apie auto prie ukio", toliau gali neskaityti

S.