Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-16 16:52:01
Tarp kitko, aš kai pirmą kartą įsėdau į Aurį (prieš metus kokius), tai
pirmas jausmas buvo WTF??? Čia kalbu apie prietaisų skydo dizainą. Bet
paskui kažkaip įsisamoninau, kad japonai - frykų nacija, atitinkamas ir
dizainas.

Pavažinėjus - funkciją atlieka, susukta tvirtai, netarška ir nebarška.
Ko daugiau reikia?