Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-04-16 09:19:06
Mes praeitą vasarą vokietijoje su prius keliavom, viso buvo 5000km
pravažiuoti, dauguma kilometrų vokietijos autobanais,
Turėjom bagazinę ant stogo, tai pagal jos instrukcijas stengėmės neviršyti
130km.val.
Gavosi pagal užpylimą 6.5l/100km (pagal kompą 6 l/100km). Vilniuje, mieste,
daugiau būna
Aprašomu Aurio atveju 4.9 - manau visai normalu/realu.

"Vaikis"  wrote in message news:pb1ep2$c95$1@trimpas.omnitel.net...

Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message:
> belaipsn? transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten
> planetark? i? ka?keli? tai dantra?i?.
>
> Kuro s?naudas b?t? ?domu pagal pylim? pamatyt, su tais rodymais b?na
> niuans?

Tikrinau zmonos auri hibrida, Vilniuje  ziemos gale-pavasario
pradzioje pagal pilnas bakas-pilnas bakas gavosi 4.8l
100km
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/