Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Exo
Data: 2018-04-17 08:46:07
Klysti, su Auriu viskas +/- ok, o va su konkrečiai tų metų avensiais,
tai kažkokia komedija. Pvz. auto sunkesnė, o pakaba tūpai vos ne nuo
Aurio, su 4 žmonėm pravažiuosi nebe visur toli gražu. Sankama išvis
kosmosas, kažkokia peudo sportinė xernia, kuri tam pačiam Auriui gal ir
į temą, o va tokiam laivui kaip Avensis tai bulshitas. Jei tas gaidiškas
automatas (ar kas ten tokio), tai išvis panašu kad japonai apie tolygaus
važiavimo komfotą (tokio dydžio auto) nėra nė girdėję... Aš jau nekalbu
aplamai apie garso izoliacijos neegzistavimą, neikaip neužsidarantį
bardačioka ant panelės viršaus, melejoną galinių lempučių, kurios visos
nedega praktiškai niekada, nes sužiūrėti nespėji ir t.t. ir pan.... Ir
aš čia kalbu ne apie ubyytą metalo laužą iš turgaus, o apie kadaise
pirktą naują iš salono auto...

Exo