Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-04-15 10:40:53
belaipsnė transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten 
planetarkė iš kažkelių tai dantračių.

Kuro sąnaudas būtų įdomu pagal pylimą pamatyt, su tais rodymais būna 
niuansų

On 4/15/2018 9:20 AM, Tomas wrote:
> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km, 
> dalinuosi įspūdžiais.
> 
> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai:
> 1. Nevalina
> 2. Triukšmingi
> 3. Ryja benzą
> 4. Belaipsnė transmisija gaidys.
> 
> Taigi papunkčiui.
> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne 
> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo.
> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame 
> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai 
> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip 
> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio kalatojimosi.
> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose 
> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio 
> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti 
> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais, 
> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai 
> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja.
> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į 
> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG, 
> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia 
> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir 
> neapibrėžtumų.
> 
> Tai tiek.