Tema: Re: Ratlankių varžtai ?
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-12 10:15:04
Taip, japonam, tame tarpe ir Toyotom naudojamos veržlės, o ne varžtai.
Koks veržlės galas turi būt šiaip pakankamai aiškiai matosi pasižiūrėjus
į disko skylę. Bijau dabar sumeluot, bet flat veržlės į eilinį ne
originalų lietnyką nelabai ir įkiši fiziškai, nes ji dar pakankamai
plačią poveržlę turi.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i