Tema: Re: Ratlankių varžtai ?
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-10 00:14:19
Kaži.
Mačiau gal ne visus įmanomus variantus, bet mačiau vienos rušies
skardiniam ir lietiems kelis variantus - "standartinius", "paplonintus",
originaliems lietiems ratlankiams (vat, pvz., Mitsubishio -
https://www.skelbimai.lt/skelbimas/originalus-mitsubishi-lietu-disku-varztai-2297051),
pastarieji ryškiai brangesni už standartinius. Ir čia japonam ir kitiem
gamintojam, pas kuriuos ratai ant smeigių ir sukasi veržlės. Vokiečius
už šitos vietos seniai jau čiupinėjau, bet bent anksčiau anie ne
veržles, o varžtus naudojo, tai ten tikriausiai savi niuansai ir
variantai...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i