Tema: Re: Ratlankių varžtai ?
Autorius: Caponi
Data: 2018-04-11 22:23:08
Ne skardom, flat'ai naudojami kai kurių gamintojų (tikrai žinau dėl
Mitsubishi, Toyota) originaliem lietnykam. "Universalūs" lietnykai
paprastai eina su kūgiais (bent jau visi, kuriuos man teko matyt), bet
galimos variacijos su visokiom pailgintom, paplonintom ir pan. vežlėm.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i