Tema: Re: Ratlankių varžtai ?
Autorius: Nerijus
Data: 2018-04-12 09:12:21
On 2018-04-11 10:23 PM, Caponi wrote:
> Ne skardom, flat'ai naudojami kai kurių gamintojų (tikrai žinau dėl
> Mitsubishi, Toyota) originaliem lietnykam. "Universalūs" lietnykai
> paprastai eina su kūgiais (bent jau visi, kuriuos man teko matyt), bet
> galimos variacijos su visokiom pailgintom, paplonintom ir pan. vežlėm.
>

> --
> Caponi
> Toyota Corolla '07 1.6i
> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC

	O galima nuo sios vietos detaliau. Jei tarkim turiu tuos flat varzhtus
su originaliais tajotos litnykais. Ir zhiemai nuspirkau senesnes tajotos
litnykus, kur neaishku nei kokia tiksliai tajota buvo, nei kokie tie
varzhtai turi buti.
	Tai klausimas: ar tie patys varzhtai tiks tiems seniems, ar turesiu
didele beda??? Ta prasme kokios pasekmes gresia jei ne tokie varzhtai
naudojami?

	Ir dar klausimas, o kaip ackirti kokie varzhtai turi prie litnyko eiti?

	N. M.

	P. S. Ai tiesa, tajotoj naudojami ne varzhta, bet verzhles, tai gal
nieko labai blogo tada???