Tema: Re:Ratlanki? var?tai ?
Autorius: Kancler
Data: 2018-04-10 10:14:53
Seimoj kruva auto, ir skirtingu, tajotos, hondos, opeliai, subaru,
 land roveris, fordas ir t.t. Ir kiek turi zieminiu komplektu ant
 skardu dar nei vienai nepirkom kitu varztu, visi gamikliniai turi
 pradzioje konusa/kugi ar kaip ten pavadinti, su kuriuo puikia
 skardiniai "issicentruoja" ratlankio skyleje. Per kruva metu,
 kazkokiu neigiamu pusiu nematau

Del varztu kainos, tai vienintelis kas kyla mintyse, tai kad
 pigesni gali but is miksto metalo, ko pasekoje gali prasisukti
 galvuteje ir tada jau blll hemorojus atsukant, draugeliui nusuko
 taip, kad net su galvom kuriuos uzsisuka/uzsisriegia ant varzto
 nepavyko, nes minkstas metalas ir tiesiog nusukdavo, teko virinti
 prie varzto konstrukcija visa kol pavyko issukti, o dar ble
 giliai ratlankyje sedejo, priejimo nulis, tai ant virsaus reikejo
 metalo priliet, kad kazka su kuo gakima Butu arsikinet privirint
 galejau