Tema: Re: Kur nuomoti kemperi?
Autorius: PxYra
Data: 2018-02-26 20:45:59
na na prie euro keliaut po EU (ir skandinavija) ir veztis sava maista yra
lempa, nebent rukytus gaminius kokius ..alia uzkandai, buterbrodams :D
nesvarbu kad skandidavuose viskas gan zenkliai brangiau bet tikrai
nenubedniesi jei leidi kelione sau kemperiu, vat Islandijoje pamacius kainas
gali ir atsokt fantazija bei dingt apetitas