Tema: Re: Kur nuomoti kemperi?
Autorius: solara
Data: 2018-02-26 15:54:01
aš čia vienus giminaičius neseniai nustebinau , informavusi kad kemperyje
privaloma sėdėti prisisegus, pasirodo jie dėl to ir keliavo,  ir kaip
didžiulį privalumą įvardijo, kad labai patogu važiuojant ant gultų vartytis
:D

jep, sėdėjimas - tikrai ne kaifas, vaikiškos kėdutės irgi sunkiai telpa, nė
kiek neatsilenkia. Tai su mažais vaikais mums buvo ganėtinai vargelis ...

judėjimo greitis tai ką dabar, apie 120 greitkeliuose laikėm
bet nuomotame man rodos sutartį pasirašai kad nevažiuosi greičiau nei kad
100 , or smth

"Nevkurse"  wrote in message news:p712rt$iur$1@trimpas.omnitel.net...

Isbandyt ir is karto i Ispanija? Rimta :) Paskaiciuok ramiai vakare kiek
dienu iki jos su ta sraige keliausi. Apie greiciau, nei 100km/h pamirsk,
arba nusiteik kura pilt kaip i fura - prie 140 man kompas rode 26 litrus
100km :) bbd ant tokios ekonomijos, prie 100 realu tilpt i 10, apie
maziau svajot neverta. Sedet patogu tik priekyje vairuotojui ir
keleiviui, gale - shuduva, nes sedyniu ten nera, yra gultas su minksta
siena atsiremt. Rasau siena, nes atkalte belenkokioj kedej/fotelyje
nebuna 90 laipsniu su pasoste, o kemperyje butent taip visas galas
'sedi'. Pabandyk taburete prisistumt prie pat sienos ir pasedet
atsiremes nugara i siena, jei po valandos neuzsinores ant fotelio -
valio, gali vaziuot :) As bandziau 2 kartus, sakiau gal po antro karto
pramush ir bus ok. Nepramushe, useless daigtas ilgom kelionem, IMHO.
Cia tik mano asmenine nuomone, kemperiu myletojai nemuskit :)
Ai, jei i tema - kemperi Vilniuj nuomojau is http://puikuskemperiai.lt,
tuo metu gavau 5kkm nuriedejusi kemperi ant Transito bazes, bet tai
neapsaugojo nuo smulkiu gedimu, pvz. nustojo autonominis sildymas veikt
ir to pasigedau tik netiketai atsalus orams.
Dar smulkmenu - ziurek kempingu darbo laika, jei tokioj Prancuzijoj
daugmaz pofig kada atvaziuosi, tai pas vokiecius teko pabuciuot vartus,
nes 22:10 nebeileido - sako parkuodamasis gali pazadint miegancius. Ir
px, kad pavelavai 10 minuciu, px kad vaikai masinoj, teko vaziuot iki
degalines ir miegot jos aikstelej.