Tema: Re: Kur nuomoti kemperi?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-02-26 15:42:21
Isbandyt ir is karto i Ispanija? Rimta :) Paskaiciuok ramiai vakare kiek
dienu iki jos su ta sraige keliausi. Apie greiciau, nei 100km/h pamirsk,
arba nusiteik kura pilt kaip i fura - prie 140 man kompas rode 26 litrus
100km :) bbd ant tokios ekonomijos, prie 100 realu tilpt i 10, apie
maziau svajot neverta. Sedet patogu tik priekyje vairuotojui ir
keleiviui, gale - shuduva, nes sedyniu ten nera, yra gultas su minksta
siena atsiremt. Rasau siena, nes atkalte belenkokioj kedej/fotelyje
nebuna 90 laipsniu su pasoste, o kemperyje butent taip visas galas
'sedi'. Pabandyk taburete prisistumt prie pat sienos ir pasedet
atsiremes nugara i siena, jei po valandos neuzsinores ant fotelio -
valio, gali vaziuot :) As bandziau 2 kartus, sakiau gal po antro karto
pramush ir bus ok. Nepramushe, useless daigtas ilgom kelionem, IMHO.
Cia tik mano asmenine nuomone, kemperiu myletojai nemuskit :)
Ai, jei i tema - kemperi Vilniuj nuomojau is http://puikuskemperiai.lt,
tuo metu gavau 5kkm nuriedejusi kemperi ant Transito bazes, bet tai
neapsaugojo nuo smulkiu gedimu, pvz. nustojo autonominis sildymas veikt
ir to pasigedau tik netiketai atsalus orams.
Dar smulkmenu - ziurek kempingu darbo laika, jei tokioj Prancuzijoj
daugmaz pofig kada atvaziuosi, tai pas vokiecius teko pabuciuot vartus,
nes 22:10 nebeileido - sako parkuodamasis gali pazadint miegancius. Ir
px, kad pavelavai 10 minuciu, px kad vaikai masinoj, teko vaziuot iki
degalines ir miegot jos aikstelej.