Tema: Re: Kur nuomoti kemperi?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-26 14:19:06
Susitarimo reikalas. Vieni nuomoja tik sienas. Kiti - su indais ir patalyne.

"Sail"  wrote in message news:p70sum$di5$1@trimpas.omnitel.net...

Specialiai lenkijoj pirkau griliuka, kurio dangtis uzsisega uzsilenkianciu
kojeliu pagalba.

Panaudojus praputi, ir uzsegi su visom likusiom anglim. Kita karta
atsidarai, kelios sakeles is po medziu prakurimui, ir vel viskas veikia.

Dar klausimas, ar lauko stalas ieina i nuomojamo kemperio komplekta? Nes tai
butinas atributas kemperyje. Kazkaip pirkt vienkartini stala su kedem
ispanijoj - xz, gal ir ekonomiskai apsimoka, bet nepatogu vis tik.