Tema: Re: Kur nuomoti kemperi?
Autorius: Sail
Data: 2018-02-26 16:08:58
Pas mumi kempery isvis tik 2 dirzai. Nesaugu, bet toks antikvariatas, tad
prisisegti nei butina, nei imanoma.

Vaikai issitiese sofke pamiegodavo diena, tad skundu del nepatogumo
negirdejau.

Ale tolimom kelionem kaip 2K i viena puse - nzn, tik jei dafiga laiko yra.
Nes arba pielini nuo ryto iki vakaro, ir nuvarai 600 - 800 km, arba
poilsiauji, ir vaziuoji max 400 per diena.

"solara" <solarafake@gamail.com> wrote in message
> [...]
> Ai, jei i tema - kemperi Vilniuj nuomojau is http://puikuskemperiai.lt,
> tuo metu gavau 5kkm nuriedejusi kemperi ant Transito bazes, bet tai
> neapsaugojo nuo smulkiu gedimu, pvz. nustojo autonominis sildymas veikt
> ir to pasigedau tik netiketai atsalus orams.
> Dar smulkmenu - ziurek kempingu darbo laika, jei tokioj Prancuzijoj
> daugmaz pofig kada atvaziuosi, tai pas vokiecius teko pabuciuot vartus,
> nes 22:10 nebeileido - sako parkuodamasis gali pazadint miegancius. Ir
> px, kad pavelavai 10 minuciu, px kad vaikai masinoj, teko vaziuot iki

>>> 2. kemperio kuro sanaudos