Tema: Re: Pagaliau nuo liepos 1-os.
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-01-05 13:24:15
Jobshtvai kiek trydos... nelipk is vis i automobili, vaiksciok pescias,
jei per sudetinga prisiparkuot nepersisukus trilinkam atgal. Nebe
moskvichiu laikai, kai sedynes atlosas buvo iki puses nugaros ir vienas
mazas veidrodelis ant sparno priekio :) juokinga ziuret kai seno kirpimo
vadyla bando 'uzmest ranka ant keleivio sedynes' ir neissilanksto ta
ranka tiek, tada keikia loxus auto gamintojus ir surauktu snukiu bando
kazkaip persisukt. Ir px, kad persisukes mato dali galinio stiklo, bet
nebemato nieko kito aplink.