Tema: Re: Pagaliau nuo liepos 1-os.
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-25 19:22:19
Uztat busi uzfiksuotas ir itrauktas i duonbaze, ir paskebus
 paieska iskart tapsi itariamuoju.
Kilus itarimui- pvz islauzta
 uzvedimo spynele (kaip mano zigulyje ar wv lt sugedus spynelei)
 bandys susisiekt su savininku, to nepavykus sulaikys 3 paroms.
 Dabar vagiama paprastai su visais tvarkingais dokumentais, tik
 pvz numeriai nuo kito to paties modelio automobilio.

Cia kaip man juoka kelia reigistruot pildykus, juk pabandyk is
 pildyko paskambinti ir pasakyt, kad seime bomba, sprogs po 3
 valandu, tai tave greiciau suras nei seima evakuos.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/