Tema: Re: Pagaliau nuo liepos 1-os.
Autorius: Korke
Data: 2017-12-25 21:56:04
A, je, tokie "skambinetojai" ir sedi masinose po valanda, kol kiti
smaukosi kamstyje, nes "konsultuojasi" ieskosi dokumentu ir t.t.,vietoj
to, kad per 15min supaisyti viska ir pasitraukt nx...

O jei i tema, tai cia visi rasantys atsakyma i "kaip pildysi
deklaracija" turi omenyje save t.y. +/- protinga (ne visi bet) ar bent
protaujanti individa. Mane domina, kai dabar koks tarciokas is
rudaminos, pistels tau su kokia prObangia ceske (kaimyno, draugelio,
sugerovo) ir kai:
1. netures nei teisiu nei ID, bet techpasis ir draudimas bus bardacioke.
Parasas tokio bevertis. Mentai privaziuos, ar pagal sekmes faktoriu?
Lauksi belekiek? Nusispjausi ir tikesi, kad su ta deklaracija taves
nepasius rytoj draudimas paciam ieskoti kas kaip ir su kuo tu anadien?
2. tures id, daugiau nieko - pildysi deklaracija, o masina senai
isregistruota. Draudikai ta rizika prisiima? Paaiskinta placioms masems
kokia tada procedura?

Idomu, ar technologiskai dar vis neimanoma (gal tiksliau prieinama
kaina, nes dabar uz popieriaus su hologramke atprintinima ima xz kiek)
padaryti bankines korteles dydzio tech paso gamyba regitroje (bijantiems
del mazumo pamest, galetu daryt su skylute, kad pasikabint galetu :) ).
Nes dabar ta isvyniojama bybiene, su erdviai isdestytu pusiau beprasmiu
tekstu tai ka as zinau, ar nesusioptimizuotu iki bankines dydzio?