Tema: Re: Pagaliau nuo liepos 1-os.
Autorius: Nerijus
Data: 2017-12-22 13:34:06
On 2017-12-21 05:24 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tik dabar siulau labiau techpasi saugoti - CASCO vagystes atveju su
> laiku priekabiau bus ziurima i jo dingima.

	O kam ji "saugoti"? Gi bus nereikalingas ish principo. Tokiu atveju
geriausia apsauga - sunaikinimas. Tikrai niekas nepaims. Bet ir prasmes
nebus ji kazkam imti, nes jo tiesiog nereikes niekam pateikti, uzhteks paso.

	Kaip supratau ish straipsnio, galesiu drasiai imti bet kuria mashina
gatveje ir varyti. Kol savininkas nepaskelbs, kad ji vogta, galimna bus
drasiai per visus mentuku patikrinimus praeiti, ir niekas net necyptels.
Nors vistik kazkaip man sitoj vietoj nelabai galai sueina.

	N. M.