Tema: Re: Registratorius
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-03 18:32:23
Vagia...
Turėjau į veidrodį registratorių integruotą, naujas 100 eur. Nurovė nuo
stiklo, išlaužė viską, nuplėšė jungtis. Laidas ten daugiagyslis, daug
visko eina: galinė kamera, maitinimas, GPS antena. Niekur nepanaudos
tokio daikto, įjungti bus neįmanoma. Bet vagia.

Dabar tokį nusipirkau pigiau grybo:
https://www.ebay.co.uk/itm/Dual-Lens-1080P-HD-Hidden-Wifi-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-UK/282620407353

Turėtų beveik nesimatyt, tai gal ir dėmesio mažiau trauks.

O tie visi "standartiniai" tai šūdas yra, reiks nusiiminėt po kelis
kartus per dieną. O jei pats užmirši - kiti nuims...

Lombarduose pažiūrėkit (ypač 'lombas' prie kalvarkės) - belekiek
registratorių prigrauta.