Tema: Re: Registratorius
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-02 19:43:20
On 2018-01-02 09:28, Lawrence Jamieson wrote:
> Mano akimis žiūrint - gaidys, nes nėra numatyta galimybės greitai ta
> daiktą nuimti ir uždėti.

Nelabai aišku, kam ten jį reikia pastoviai nuimti uždėti, kai jo tokia
kaina. Gali kiekvienai savo auto po vieną nupirkti.

Na bet jei tikrai reikia dažnai nuimti, tai jį galima tvirtinti ir
kitokiu būdu, nei Xiaomi siūlo. Aš pvz. žiūrėdamas į jo foto įtariu, jog
jį pritvirtinti su mano turimu standartiniu telefono laikikliu nebūtų
jokių problemų. Paėmei, įdėjai ir užspaudei. Viskas.

O kam tinka stacionarus montavimas, tai tas priklijavimo prie plėvelės
būdas nėra jau toks ir prastas, nes yra labai kompaktiškas ir mažai
vaizdo užstoja. Priklijavai ir pamiršai. IMHO.