Tema: Re: Registratorius
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-12-29 10:30:28
2017-12-29 00:12, Caponi rašė:
> Neseniai aš irgi tokiam daiktui prisirpau, pasiskaitinėjęs užsisakiau
> Viofo A119S.

Aš tokį naudoju. Pirkau iš amazon.de

Vaizdo kokybė tai tik so-so, kažkaip pasiskaitęs reviews ir kiek
youtubėj medžiagos peržiūrėjau, tai kažkaip visumoj geresnės tikėjausi.
Koks nors aifounas (toli gražu ne naujausias) geriau filmuoja.

Patogus naudojime. Labai patinka, kad maitinimas jungiamas į laikiklį, o
ant laikiklio registratorius labai lengvai užsideda ir nusiima. Visus
kitus reikia arba palikti mašinoje arba kaskart kaišioti kabelį į juos.
Aš paprastai jį išimu tik palikdamas masina daugiabučio kieme naktį,
nors gal jau praėjo laikai kai mašinų langus dėl bile kokio š daužydavo
ir viską vogdavo, nes visai nesenai masina nejudinama kieme du mėnesius
prastovėjo ir buvau tą registratorių joje pamiršęs. Tai niekam jo
neprireikė  Dėl to gal ir dar vieną pliusą paminėčiau - jis labai
gražiai priglunda prie stiklo už veidrodėlio ir visai nekrenta į akis,
skirtingai nuo daugumos kitų registratorių.

Bet šiaip daiktas nėra stebuklas patikimumo prasme. Maniškio GPS
modulis/laikiklis susvilo po kažkur pusantro mėnesio. Gerai, kad pirkau
iš amazon.de, tai pinigų grąžinimas buvo labai greitas ir neskausmingas,
apmokėjo net ir visas sugedusio prietaiso siuntimo išlaidas (tiek
perkant, tiek siunčiant atgal). Tada iškart nusipirkau kitą tokį pat,
tik šįkart su modifikuotu GPS moduliu - ankstesnio buvo nepatikimi
kontaktai su registratoriumi (pilnas internetas pasakojimų apie tai).
Antrasis registratorius kol kas nesugedo, tfu, tfu, tfu, bet su juo yra
vienas dalykėlis... Aš tų registratorių įrašų šiaip sau nespoksau,
vežiojuosi juos kaip liudininkus kokio nors įvykio atveju. Tai tik prieš
porą mėnesių pastebėjau, kad kairėje kadro pusėje vaizdelis kiek
muilinamas, matyt kažkokia problema su objektyvo lešių alignment. Bet
kažkaip tingiu prasidėti vėl su bandymais grąžinti ir pan.

Tad mano išvada ta, kad bendrai paėmus šie įrenginiai tikrai neblogi kaip
biudžetiniais, bet savo patikimumu bei kokybe neblizga.