Tema: Re: Registratorius
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-29 00:12:02
Neseniai aš irgi tokiam daiktui prisirpau, pasiskaitinėjęs užsisakiau
Viofo A119S. Kaina palyginus neaukšta (~80Eur + potencialiai mokesčiai,
arba ant LT yra už taip link 150 :-)), anot revieweriu kokybė tiek
dieną, tiek naktį prie geresnių, GPS yra atskiro devaiso, kuris kartu
tarnauja ir kaip laikiklis, pagalba (beje, labai patiko kaip realizuotas
maitinimo kabelio pajungimas), tik jei to reikia, tai prieš perkant
pasižiūrėk komplektaciją, nes yra variantai ir be GPS'o, iš dizaino
pusės tai viena iš mažiausiai krentančių į akį iš lauko pusės kamerų.
Tiesa, dar yra variantas A119, t.y. be "S" raidės ~10Eur pigiau. Joje
stovi kitas sensorius ir objektyvas, pagrindiniai skirtumai - ne S yra
platesnio kampo, bet S šiek tiek geriau filmuoja naktį.
Pagal tavo reikalavimus netenkinama tik sąlyga apie filmavimą atgal, bet
mano galva tai gal net ir protingiau būtų realizuot 2 atskirų kamerų
pagalba.
Iš praktinės pusės kol kas negaliu nieko pakomentuot, tikėtina, kad
gyvai apturėsiu tik po kokių 2 savaičių...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i