Tema: Re: DAC ?ieminis lang? skystis
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-15 17:30:01
2017.12.15 09:38, eSSas rašė:

> Kazkada buvo nemenkas haipas su klupejimo kedutem. Kazkaip praejo

haipas nehaipas, pazystu, kas 2x isvarzas susivairavo nuo sedimo darbo.
uzteko ~10metu. kabinete rotacija darydavo: klupkede, paprasta (bet
neypatingai ergonomiska kede), kamuolys. shudas vistiek. as pats ilgiaus
seddarbi dirbu, bet kompensuoju dideliu vaiksciojimo ir sportavimo
kiekiu. tai tfutfu tfu. dar pazystu su lygiai tokiom paciom isvarzom
vadybininka su skoda octavia. is tu, kur 5kkm per savaitgali padaro.
tfu, per savaite.