Tema: Re: DAC ?ieminis lang? skystis
Autorius: Stork
Data: 2017-12-13 11:01:13
Dabar naudoju -25C zalia citrinu kvapo-absoliuciai jokio smoro, net dryziuko
nera, nei ant priekinio, nei ant galinio stiklu. Valytuvai beremiai.
Pernai naudojau raudona (nezinau ar buvo to glicerino ar nebuvo) per
didziausius tos ziemos salcius (nedideli buvo). Kas nepatiko-nespejus gerai
uzsilti masinai ir stiklui greitai uztraukdavo plevele. Bet itariu tas pats
butu ir su kitais skysciais...

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p0ql7m$dsu$1@trimpas.omnitel.net...

tai bet kas iš to kad šmorai ant lango lieka....