Tema: Re: DAC ?ieminis lang? skystis
Autorius: Audrius
Data: 2017-12-14 11:17:10
Nepainiok vadybininko ir telefonisto-dispecerio funkciju.
Kas del planktono darbo - vokieciu ekspedicijos dispeceris (disponentas)
pirmiausia skambina arba raso man, kad isvengt sugedusio telefono principo
ir informacijos iskraipymu. Kol mano ofisiniai gauna uzsakyma - as jau bunu
viska susiderines, patikrines ir susiplanaves darba - 10min reikalas..