Tema: Re: DAC ?ieminis lang? skystis
Autorius: Korke
Data: 2017-12-13 00:18:40
nutaiblt elementaru, pasikeisk stikla, valytuvus, geriau masina ir bus
zjbs :) O jei rimtai, tai is kur jus ta balta debeseli matot, kai lauke
dar pliusas diena paprastai, budavo kazkda tas ±1s baltas rukelis
prabraukus valytuvams, tik nepamenu jau, ar, kol stiklas saltas tebuvo,
ar...
Nu zodziu, pilkit kas ka norit, bet man kvapas irgi aktualu, kaip gerai
kazkoks bevalytu, bet jei smarve atsiduoda tai nx toki. Nes ar greit
vaziuoji, ar velkiesi, kvapas vistiek i salona patenka jo.