Tema: Re: DAC ?ieminis lang? skystis
Autorius: Korke
Data: 2017-12-12 20:27:57
kazkaip greit, ponas, issisemete...galejot dar priezasciu paieskoti oro
kokybeje, priekinio stiklo pasipriesinimo oro srautui kampe, ar bent
bjauriu vairuotojo snukiu kitapus stiklo kaip cypimo priezastis. Nes
pripazinti, kad sudinas skystis pakeitus is dac'o onoras neleidzia?

o i pradini klausima atsakant, man -25 kvapas malonesnis, nes vysniniu
kas tai bebutu ar skystis ar kokie ledai nemegstu :P
Kadangi karta i pora men. kazka tenka is to paties pigu.lt pirkt, tai
ten sito ir uzsiperku pora bambaliu kaskart.
Su salyga, kad kai kas cia, ir iskaitant prelegenta per savaitgali po
5000km pravaziuojanti, tai aisku gali buti bedele su radimu skyscio sio
kiekvienoje koloneleje ar prekybcentryje.

su trecia auto naudoju, gumu neisede, valyt valo, kvepia ok, daugiau
kazko netruksta. Pora kart kazkaip pabandzius is rimi (melynas, baltos
plasmases bambaliukuose, latviskas berods) tai po poros papurskiu atpilt
laisvai galima uzduodus, kazkada lidl'e galvojau ner cia jo remt vietini
burzuju pasiemiau zieminio (zaliai gelvsas berods) nu blt, daugiau tokiu
nesamoniu nedarau.