Tema: Re: exploatavimo išlaidos
Autorius: solara
Data: 2017-05-17 10:24:45
ieškojau po internetą ar dar mano papų niekas neaptarinėja ,tai va ir
užklydau čia... bet ačiū d, kolkas tik Karolinos, aš ne Karolina, tai ramu
:D

O jei rimtai - kažkada buvau aktyvi new'ų skaitytoja, prisijungiau manau
 >10m atgal  (net ir parašydavau kažką, nors net nepamenu po kokiu nick'u,
mėgau travel, photo, humour, gurmanai, sveikata, law, politics etc - gal
išskyrus nesireiškiau pas autos'us :)), po to užmečiau, dėl šeimyninių
aplinkybių migravau pas supermamas , ir gal po 5 metų pertraukos vėl
sugalvojau susirasti jus ir susiradau :) Tik supratau, kad likau vienintelė
varna tarp vyriškos auditorijos...

bet dėl kai kurių thread'ų kurių niekada nepamatysi tarp moteriškų plepalų -
aš vis  dar čia ;)

"Aras"  wrote in message news:offl3j$aa8$1@trimpas.omnitel.net...

.... ir iš kur čia žavi moteriška rašysena bemirštančiam interneto užkampy?
Ar man pasivaideno?