Tema: Re: exploatavimo išlaidos
Autorius: solara
Data: 2017-05-16 15:05:39
*pati :)

kas be ko, užtat rida ir svarbu , nurodžiau kiek pravažiuojam. Šoferiais
nedirbam, 'statistinis' netolimame užmiestyje gyvenančios šeimos variantas.

"Dainiushas"  wrote in message news:ofellc$e12$2@trimpas.omnitel.net...

ai, ir jei kalbam apie būtent automobilio eksploatacijos kainą, tai
važiuojant 10kkm ir 50kkm per metus nu pats supranti, kad lyginant
gausis nesąmonė :).