Tema: Re: exploatavimo išlaidos
Autorius: MRT
Data: 2017-05-16 17:11:53
>>> bet traukt nuvertėjimą į kilometro kainą tai kažkaip bbž ar korektiška.

>> kodėl  ne? Galų gale, vis tiek tau tiek auto turėjimas kainuoja.

> nes tai pastovios išlaidos kurios nuo nuvažiuotų kilometrų nesikeičia. Tai čia nebent jei nori palygint ar neapsimoka su taxi 
> važinėt....

Bet ir klausime minejo visokius "<..> draudimais, remontais, lizingu,
paskolos procentais, pirkimo minus pardavimo kaina <..>"

Pastovios: "pirkimas/nuvertejimas" + "draudimai" + TA + "profilaktiniai remontai"
kintamos: Skysčiai (kuras+tepalas) + "padangos" +
+ "neplanuoti (nu kur i plana neieina, bet nutinka) remontai"
Dar neprivalomosios (kur vis vien kazkiek yra): pvz.: plovykla

Taciau cia ne ta matematika, kur analizei tinka "galutinis skaiciukas".

-------

>> kad rida su abiem automobiliais ~15-18K (kiekvienam) per metus.
>> tad aritmetika paprasta: 'malonumas' vairuoti savo auto - mažiausiai
>> 3300eur per metus in total , kiekvienam...  Suapvalinus - 300eur/mėn.

Kura tarkim deklaruoja ~0,08eur = ~1200 Eur/~15kkm = ~100eur/men.
Draudimus primest irgi sakykim daug nenusiskaiciuosi..

Su kitomis - jau siokie tokie burtai ir niuansai.
Pradedant naudota vs nauja, ratlankiu dydziu,
lizingas vs santaupos, nuvertejimo atspejimas ir pan.

Ir galu gale, kad nebutu viskas suskaiciuojama - "shit happens" tikimybes..