Tema: Re: exploatavimo i?laidos
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-16 21:50:28
Posparnis vienas tas kinietiškas.. Išlūžo gabalas kai per molyną dugno
apsaugą n-tajš kartą nusimontavau :) Originalas lankstosi, bet nelūžta.
Bet tas kinietis jau 3 metus ten sėdi ir kainavo tikrai nedaug.

Žibintą tik mažiuką posūkio dėjau dabartinei, nu nėr labai kokybiškas,
bet geriau nei tuoj trupėt pradėsianti plastmase lauže. Taigi tik
priekinių žibintų kiniečių neimčiau.

Bamperių grotas pažįstu - Jos keistai juodos, tad atrodo gerai tik
simetriškai keičiant..

Bet gyvas pavyzdys - šoninės A6 bamperio grotos - kinietis 10€, laužyne
- 25€ už geras, 15€ už tokias ant kurių nė vieno tvirtinimo sveiko ir
dar šiai temai neaktuali vyšnia ant viršaus "Pirk, arba pisk nx"
žvilgsnis :)