Tema: Re: exploatavimo išlaidos
Autorius: solara
Data: 2017-05-16 13:48:22
kodėl  ne? Galų gale, vis tiek tau tiek auto turėjimas kainuoja. Paklaida
skaičiavimuose - ant likutinės vertės , neaišku kiek gausi pardavęs ir ar
tikrai parduosi tada, bet ta paklaida jau nėra esminė.

beje neparašiau, kad rida su abiem automobiliais ~15-18K (kiekvienam) per
metus.
tad aritmetika paprasta: 'malonumas' vairuoti savo auto - mažiausiai 3300eur
per metus in total , kiekvienam...  Suapvalinus - 300eur/mėn.

"Dainiushas"  wrote in message news:ofektk$d7i$1@trimpas.omnitel.net...

bet traukt nuvertėjimą į kilometro kainą tai kažkaip bbž ar korektiška.