Tema: Re: Downgreido nebus!
Autorius: benamis
Data: 2017-02-17 11:02:10
na ok, parvaro tau ta auksini kevala. O kiek kainuos lektuvo bilietas jam
atgal namo? Tu mokesi, ar jis kaip uz kokia atrakcija susimokes pats?:D
Nesigaus cia tas pats kas susimoket uz trala?

"Vytook's"  wrote in message news:o86789$1a4$1@trimpas.omnitel.net...

Krč, draugelis pasakė, kad užsisakė naują Caddy ir gaus tik po 6 sav. Tik
nuo tada galiu pasiimt mitsu. Man tai tinka, bet jis pasiūlė dar 1 variantą.
Nuo Birželio 22 jam atostogos ir jis tada pac atvaro Grandi į LT, ir man
susitaupo >200 € + jokių galvos skausmų ;)
Bet žmona dusina, kad nuo balandžio jau pradedam savaitgaliais važinėti po
kaimus.
Če vėl 3 variantai:
1. Nusipirkti seną šrotą iki 500 € su dar bent jau pusmečiu TA ir paskui
parduoti
2. Nuomuotis
3. Draugelis - taksistas sutinka pavežioti už kuro kainą, nes jis zajadlas
žvejys, todėl če jam atrakcija