Tema: Re: Downgreido nebus!
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-02-03 14:28:39
Kokie sunkeliai? Nuo Hanoverio 900km autostrados/4 juostu kelio - su
pamyzimais/pavalgymais cia gausis 10 valandu net taupant kura ir
velkantis iki 100km/h. Realybej spustels iki 120 ir parvaziuos - net
tokia barza kaip senas Grand Voyager iki 120km/h sanaudos proto ribose
buvo, kazkas ~11 litru benzo, kai prie 160 jau 19 :) netikiu, kad tas
Mitsas srebs daugiau. Nu bet jei noras yra be kajutes 20 valandu
smaukytis kelte ir ziuret i geriancius furistus - tai veliava i rankas :)