Tema: Re: Downgreido nebus!
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-02-03 16:06:40
Gal anksciau nei 2010, nu ziurint kaip kas. Siaip nieko ten blogo
variklio blokui. Esmines problemos dvi:
1. Uzkepa purkstukai, bet cia ne visiem aktualu.
2. Voztuvai apsinesa nagaru, is alsuoklio, o jei yra EGR tai dar labiau.

Atskira tema yra VW varikliai, nes ten kartu su tuo direct ipurskimu jie
padare ir is esmes blogu pakeitimu stumoklyje, o veliau lyg istaise jau.