Tema: Re: Downgreido nebus!
Autorius: news reader
Data: 2017-02-03 21:36:52
On 03/02/17 14:10, fenix@w wrote:

> realybe: bus sunkeliu, salta, slidu, fūros nuo Varsuvos, kuriu nesinores
> bilekaip lenkti, trukdzai isvaziuojant del nedisciplinos "nes be
> grafiko", pamyzt, pashikt, pavalgyt, apsipirkt Biedrionkoj ir t.t.
> mano rekordas 1600km per ~20val. jei konkreciai Vengrijos-Kroatijos
> pasienis - Budapestas - Lublin - Vilnius. Sustojom pavalgyt ir viena
> karta nusnausti pusvalandziui. Galvojau, kad nudusiu. Per sunku.
> Cia pagal zemelapi lyg trumpiau.

Aisku su nepazistama masina nesinores turbut 170 laikyti, bet pasidarius
is vakaro buterbrodu, isidejus vandens, kad sumazinti bereikalinga laiko
gaisinima. Svarbiausia but gerai issimiegojus is vakaro.

Praeita vasara is Berlyno su vaikais ramiai parmynem iki Kauno, ir net
nereikejo keltis anksti. Cia su pavalgymais ir apsipirkimais Suvalkuose.