Tema: Re: nauja mazda ir rudys
Autorius: nekas
Data: 2017-02-02 20:08:47
Na, ka as zinau, kas placiau. Turbut Peugeot 2008 buvo pagrindinis
konkurentas pagal dydi ir kaina. Skonio reikalas, bet Mazda man is
isores zymiai grazesne ir viduj labiau klasikinis dizainas, atrodo
viskas gan kokybiskai. O Peugeot tipiskas "modernas" su blizguciu kruva.
Kol nauja viskas - tai gal ir nieko tie blizguciai, bet itariu po kiek
laiko prades uzknist ir luptis... Vienintelis Peugeot pliusas buvo 5m.
garantija, pries Mazdos 3m.
Ir vaziuoja CX-3 visai smagiai, jeigu dar nebandei, - tai siulau
pasivazinet.