Tema: Re: nauja mazda ir rudys
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-02-01 10:10:31
2017-02-01 10:02, none rašė:
> Sveiki, galvoju pirkti naują mazdą (visai naują iš atstovo Lietuvoje)
> nes ir žmonai patinka, ir kaina tinka. Dabar turimai Hondai rūdys
> pradėjo lysti po 10 metų, bet žmonės kalba, kad naujos Hondos per 2
> metus surūdija. Todėl Hondos nebeliko tarp kandidatų. Kaimyno naujai
> pirkta Mazda 5 labai greitai surūdijo, bendradarbio Mazda 6 iš
> Vokietijos dar greičiau. Nejau ir dabartinės naujos Mazdos taip greitai
> surūdys? Kalba eina apie mažuosius modelius - 2,3 arba CX-3.

Manau čia kalbama apie broką. Mano žmonos naujam Avensiui bagažinė
surūdijo po metų. Atstovai perdažė, bet po metų rūdys vėl prasimušė toje
pat vietoje, buvo vėl kreiptasi, bet mums paaiškina, kad mes patys
prabrėžėm. Dar po pusmečio atstovai patys pasiskambino ir pakeitė
bagažinę nauja, pasirodo tai buvo masinis brokas. Kiti trys naujai
pirkti avensiai jokių rūdžių dar neturi, visiems po 3-5-6 metus.