Tema: Re: nauja mazda ir rudys
Autorius: nekas
Data: 2017-02-01 22:20:16
Tai kad atvirksciai, bent jau visokiuose review'uose kalbama, kad butent
atmosferinio variklio taip smarkiai "nesuoptimizuosi testams" - tai ju
realus sunaudojimas zymiai panasesnis i tai kas deklaruojama, lyginant
su visokiais 1.4 turbininiais. Ir butent Mazda CX-3 su 2.0 atmosferiniu
kuro ima vos ne maziausiai lyginant su savo klases konkurentais.

Tuoj patikrinsiu CX-3 ir realiai - kai antra baka teks pilna uzpilt,
kompas siuo metu rodo 7.1, automatas, na bet ne 100% buvo miestas, gal
50/50.