Tema: Re: nauja mazda ir rudys
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-01 13:45:44
Aš pvz. savo nisano dar nė karto neploviau. Nes radijo antena ant stogo
padaryta nenujamama (arba aš nemoku), plovykloj bijau, kad nulauš ...

"autopagalba"  wrote in message news:o6shib$9rb$1@trimpas.omnitel.net...

Japonu vairuotojai tik situo kriterijum ir vadovaujasi, kad
"neknistu proto". O kad sparnai kiauri, jiems px. Kad vaziuoja
kaip su kibiru irgi px.

Esu turejes puveka - nieko blogiau negali buti. Kur prisilieti, ten pz.

As jau geriau retkarciais pasikeisciau kokia nusprogusia renault
dali, bet vazineciau su nuplauta, blizgancia masina.

Kokia gali but verte mazdos po 10 metu, jei vejas svilps per visus
kampus? Is vis netinkama eksoatacijai bus, tik i shroota ant
svorio. Arba nublizgini kosmetiskai ir parduodi tokiam pat
botanikui, ieskanciam "patikimumo".

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/