Tema: Re: Kaip vertinti automatus?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-01-31 20:48:02
tai kiek esu pardaves savo masinu, visad duodavau prasivaziuot. man irgi yra
pasitaike, kai pirkejai vos nepapyle masinos del savo nemokejimo
susiorientuoti gabarituose. nesakau kad reikia pirkti kate maise, bet
trumpas pavaziavimas tikrai neisduos trukumu, kurie liks nepastebeti.
tiesiog apvaiksciojant.
norint pastebet visokius tempimus ir kitus nesusipratimus, reikia kaip
minimum pusdieni prasimalt su masinele mieste ir autostradoj. ir tai neviska
pavyks atrast.
bet kokiu atveju, N-taji karta pastebesiu, lavona perkant daug tiketis
nereikia. gyva masina, nepriklausomai nuo jos metu, atpazinsi ir taip.
Kurmis