Tema: Re: Kaip vertinti automatus?
Autorius: spakainas
Data: 2017-01-31 14:53:21
Jei auto tvarkinga, tai nupirks pirmas. Jei lavonas - tai net neduosi
pagazuot. Ką pačioj pradžioj ir parašiau.
O ten visokius pacukus be pinigų tai per 100 metrų atskirsi ir net
nebūtina jiems į vidų sėst.
Aš noriu realią kodeko situaciją pamatyt - ateini nusipirkt auto, o jis
net pravažiuot neleidžia :D jau nekalbant apie pagazavimą ir pan. Sėkmės
targavojant.