Tema: Re: Citroen Picasso C4 +/-
Autorius: padugne
Data: 2009-06-15 01:18:20
On Sun, 14 Jun 2009 20:08:12 +0200, zhegonskas wrote:

> o man idomu, kas is visos tos DS idejos gausis.
>
> tiek kad baisu, kad nelabai kas, nes underpinningai tai tie patys. o
> vienok butu idomus dar vienas ne pseudo premium, o premium brandas.
> tiek, kad mazai tiketina siais laikais...

Taigi Hyundai Kia Automotive Group stengiasi. Gal ka ir pagimdys.
Bet bent jau iki siol aziatiskas skonis nelabai pataiko i europietiska
premium supratima. Net ir lexusas kol kas turi problemu, nors tojota
europoje laiko dafiga engineeringo. Bet zinoma progresuoja, tojota taip
pat.

Kia irgi progresuoja, nuo to laiko kai jas paiso es VW dizainieris, o
engineeringo centras stovi salia opelio.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.