Tema: Re: Citroen Picasso C4 +/-
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-14 21:29:13
nu kaip tau pasakius.... saabo tuoj neliks is viso, volvo greiciausiai
irgi. lancia netikiu kad atsigaus... is paskos tojotos ir nissano bei
hondos subbrandu ateinantis hujdajaus genesis kazkaip nedziugina savo
atsiradimu... jau geriau pezhas su ciutriais ka nors padarytu. bent jau
tas konceptas DS5 pusdzipio tai zada idomus but.

as aisku nepirksiu, bet siaip idomu :)