Tema: Re: Citroen Picasso C4 +/-
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-06-13 14:14:45
C4 pakankamai sugyvenamas daiktas, galėsiu parodyt vieną kitą egzempliorių, pac su tokiu daiktu važinėju pusmetį
O mokėti kešu gali tekt... bbd aš ant tų lizingų dabar. Vieną iš "rinkos lyderių" jau nupirdolinom teisman. Bandysim gal kažką apskritai organizuot su finanavimu per FI, nes jau čia bbs daros.

--
'(oo)'