Tema: Re: masinos nuoma
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-10 10:23:30
Ash tai manau, kad geriausia boba yra pensininke ish kaimo su savo lushna.
Turi kur gyvent, darzas maistui, pensija gauna, apsirengia ish labdaros.
Biski uzia ir smirda, bet nieko. Ir kiekviena karta duoda taip gerai... Nes
taigi suprants kad jai tai paskutinis kartas gali buti. Tai buvo Svyto
zodis, AMEN.

"svyt"  wrote in message news:k02bgc$tsq$1@trimpas.omnitel.net...

butent. optimaliausia dabar pirkt uz 7000 lt auto, su tokiu, neekslotuotu
lietuvvoj ikisus dar 3000 vazinesi ilgai ir ramiai. as perku dar
pigesnesnes, bet jos su trukumais paprastai- senas neprestizinis modelis,
dabartinis golfukas kuri pirkau pries kelis men uz 2500 linkes rudyti labai,
po 3 metu bus su skylemis, bet va tik gryzau is kijevo, kol kas nieko
remontuot nereikia, tik siek tiek triuksmingai uzia radiatoriaus
ventiliatorius ijungius kondiske girdisi net salone, matyt ivores i pabaiga.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)