Tema: Re: masinos nuoma
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-08-10 09:54:40
stop stop, danas... italas... imones transportu.. kazkaip ne apie skirtingus
dalykus kalbam. cia lietuva, cialietus lyja. Imones transportas yra viena,
nuosava masina yra kita. as irgi vazineju namai-darbas/nedarbo reikalais
darbine masina, bet yra sutarta kiek km as galiu pravaziuot ten kur man
reikia, ne darbo reikalais. kai nuomavau savo masina imonei, nebuvo jokios
kalbos apie benzo apmokejima darbas-namai. jeigu pats buciau vadovas,
daryciau taip pat. Nebent sutartume, kad dalis atlyginimo yra apmokama
benzu, betai nx to reikia?

"svyt"  wrote in message news:k02ask$t3e$1@trimpas.omnitel.net...

man danas mokejo uz kura iki darbovietes koldinge. teko sutikt italijoj
lituviu brigada kuri isrinkinejo siuvimo stakles ir jas paskui veziau
lietuvon, tie lietuviai i darba atskrido lektuvu uz darbdavio pinigus.Pvz
kelininkai irgi i savo darbo vieta vaziuoja imones transportu kiek zinau.
Geram darbdaviui turi viskas rupeti, daznas darbuotojas pereina pas
konkurenta nes jo imone arciau, suteikia gyvenama plota, automobili,
rupinasi labiau darbuotoju nors moka suma sumarum maziau.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)